niedziela, 18 maja 2014

Beauty Secrets

Cześć, dzień dobry!

W dzisiejszym poście zajmę się dbaniem o paznokcie.

A w dzisiejszym poście:

1. Jak dbać o paznokcie?
2. Skórki.
3. Pilniczki.
4. Preparaty do dbania o paznokcie.

Zaczynamy:

1. Jak dbać o paznokcie?

Aby mieć odżywione nie pękające, ani nie obierające się paznokcie należy robić następujące rzeczy:

1. PRZEDE WSZYSTKIM NIE OBGRYZAMY PAZNOKCI ( z uwagi też na to, że możemy nabawić się tasiemca)!!!
2. Kilka razy w tygodniu moczcie swoje paznokcie w najzwyklejszej w świecie oliwie.
3. Do piłowania paznokci używajcie szklanych pilniczków nie porysują Wam płytki paznokcia.
4. Na paznokcie możecie nakładać odżywki po malowaniu, aby paznokcie zregenerowały          
się.

Tymi złotymi radami Wasze paznokcie będą piękne bez specjalnej filozofii.

2. Skórki

Nie nie nawiedzę wprost skórek zachodzących na płytkę paznokcia, co z tym robię spytacie... ja je wycinam specjalnymi cążkami, ale dla Was mam sposób bez obejścia się cążek. No więc tak namaczacie paznokcie w wodzie a później w oliwie, bierzecie metalowy pilniczek i odgarniacie skórki z paznokci.

Moja rada: Osobiście polecam ten sam sposób tylko zamiast pilniczka wycinanie skórek cążkami to najlepszy wybór, bo wtedy na 100% pozbędziemy się skórek ( niestety skórki szybko odrastają i czynność wycinania ich trzeb powtarzać co ok. tydzień.

3. Pilniczki

Trzy rodzaje pilniczków w kolejności od najlepszego:

1. Pilniczek szklany
2. Pilniczek papierowy
3. Pilniczek metalowy

Pilniczek szklany według mnie strzał w dziesiątkę nie rysuje płytki, nie zadziera i pięknie wygładza paznokieć. Jest jednak mały minus jeśli upadnie Wam on ziemię możecie się z nim już pożegnać. Ceny takiego pilniczka wahają się między 12zł-25zł.


Pilniczek papierowy również bardzo dobry ale jest szorstki w dotyku i może zranić skórę, nie zadziera w miarę wygładza płytkę paznokcia według mnie spisuje się na 4+.
Jego wadą jest to, że może się złamać. Jego ceny są między 8zł-15zł.


Pilniczek metalowy według mnie nie jest zbyt dobry, bo rysuje płytkę i zadziera paznokieć. Plusem jest tylko chyba cena, bo kosztuje od 3zł-12zł. Z dwojga złego lepiej mieć taki pilniczek niż nie mieć żadnego.:-)


4. Preparaty do dbania o paznokcie

Tu kilka preparatów do dbania o paznokcie, ich działanie to głównie odbudowa i wygładzenie paznokcia.

Jest to szereg odżywek od essie w cenie internetowej 20zł natomiast oryginalnej w sklepie 34zł-39zł.
Jest to droga firma, ale niezła.





Tu odżywka od Sally Hansen bardzo polecam ma działanie pobudzenia wzrostu paznokci. Jej sena wynosi ok.20zł. 

 
Kolejna odżywka od Sally Hansen sama mam taką i nadaje piękny połysk paznokciom ma działanie wzmocnienia paznokcia jest w cenie ok.20zł 
 
To już ostania odżywka z serii Sally Hansen jaką dodam, a jest ich jeszcze dużo, ale ja wybrałam takie, które według mnie są najlepsze jej działanie to wzmocnienie i pogrubienie płytki paznokcia jest w cenie ok.20zł.

I to tyle co w dzisiejszym poście serdecznie zapraszam do komentowania, i pisania co chcecie zobaczyć w następnych postach.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz