środa, 18 czerwca 2014

Beauty Secrets

Hej i cześć

W dzisiejszym poście chcę się zająć kosmetykami które nie obciążą Twojego portfela, torebki ani walizki za nie więcej niż 50zł oto kilka z nich:

Samoopalająca mgiełka do ciała firmy Bielenda 
  

Żadna z Nas chyba nie lubi monotonnej czynności w postać nakładania samoopalacza dlatego firma kosmetyczna Bielenda ułatwiła nam to i wymyśliła samoopalającą mgiełkę do ciała, która od razu po spryskaniu ciała nada karmelowy odcień.

Koszt mgiełki wynosi 21zł, Mgiełkę możecie kupić na stronie internetowej bielenda-sklep.pl oraz w wielu kosmetycznych sklepach.

Kolejną według mnie fajną rzeczą są..... (na punkcie których sama oszalałam) są makaroniki czyli małe słodkie ciastka francuskie. Zaraz pomyślicie miało być o kosmetykach, a ja o jedzeniu więc prostuję koreańska firma wymyśliła balsam do ust w kształcie właśnie tych makaroników. Tą piękną słodycz możemy mieć w wielu smakach np. jabłkowym, truskawkowym, winogronowym lub ananasowym. Ja mam właśnie winogronowy i jest według mnie naprawdę fantastyczny.
 
A tak wyglądają w opakowaniu czyż nie wyglądają jak te prawdziwe do jedzenia?

TO SKÓRA Macaron Balsam Ananas
Ananas
TO SKÓRA Macaron Balsam winogron
Moje winogronko


Makaroniki te znajdziecie na stronie beautikon.com ogólnie ich cena wynosi 29zł ale trwa przecena i kosztują teraz 25zł. Bardzo polecam

A oto jedna z moich ulubionych firm które produkują lakiery i jeden z moich ulubionych kolorów lakierów jest to O. P .I  kolor miętowy za 49zł, ale opłaca się, bo lakier długo wytrzymuje na paznokciach.
Można go kupić na przykład w Sephorze, Douglasie oraz u manikiurzystek.



I już ostatni kosmetyk w tym poście, a jest nim bardzo fajny zwłaszcza na upalne letnie dni orzeźwiający sorbet pod prysznic z The Body Shop za 49zł którego sama używam i bardzo polecam możecie kupić w sklepie The Body Shop oraz na stronie internetowej thebodyshop.com 
Występują one w wielu owocowych smakach oto one:

Ja używam mango i jestem bardzo zadowolona polecam.

I to na tyle w dzisiejszym poście zapraszam do komentowania.










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz