środa, 31 grudnia 2014

New Year's Eve

Hi! 

Witam Was wszystkich dziś sylwester, a za kilka godzin 1 stycznia. 
Życzę wszystkim dużo zdrowia i siły na nadchodzący 2015. 

Żegnamy sie z 2014 choć jest mi cieżko, bo był to dla mnie fantastyczny i przełomowy rok miedzy innymi dlatego, bo założyłam bloga. :-) 

Zapraszam Was od nowego roku na czytanie moich postów i zaglądnij na mojego bloga, bo trochę sie tutaj zmieni. 
Możecie liczyć na moja systematyczność, bo jest to jedno z moich postanowień i wierzę, że spełni się one. 

W 2014 odkryłam wiele w sobie oraz w świecie i mam nadzieję, że w  2015 uda mi się to ,,wypielęgnować'' mam też małe i duże marzenia i mam nadzieję, że się spełnią. Jeśli sie tak stanie na pewno dam Wam znać. 
 
Dziękuję jescze raz i Happy New Year! 

A od 1 stycznia 2015 ruszaj posty na moim blogu. :-)

Julia 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz